Ders Bilgi Formu ( HRT 491 )
Öğrenme çıktıları | ||||||
Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenciler, şu yetilere sahip olurlar:
-
Bireysel veya grup olarak bir problemi çözmek için projelendirme yapabilir
Program Çıktılarına Katkıları
- Harita Mühendisliği kavramlarını tanımlamak ve uygulamak
- Mühendislik problemlerini formüle edip çözmek,
- Tanımlanmış problemleri çözmek için yazılım ve/veya donanım tabanlı sistem, bileşen veya süreçler tasarlamak ve geliştirmek
- Fikirlerini farklı argümanlar ile destekleyip resmi/gayri resmi şekilde bir grup dinleyiciye çeşitli teknikler kullanarak açık ve net bir biçimde sunmak
Değerlendirme Tipi
- Seminer/sunum
-
Tasarlanan bir projeyi gerçekleştirir ve karşılaştığı sorunlara çözüm üretebilir
Program Çıktılarına Katkıları
- Mühendislik problemlerini formüle edip çözmek,
- Tanımlanmış problemleri çözmek için yazılım ve/veya donanım tabanlı sistem, bileşen veya süreçler tasarlamak ve geliştirmek
- Harita Mühendisliği alanındaki modern ekipman ve yazılımları kullanmak
- Disiplinlerarası etkileşim bulunan araştırma takımlarında etkin şekilde çalışmak
- Hızla değişen teknolojik çevreye adapte olabilmek için bilgi ve yetilerini sürekli geliştirmek
- Mevcut bilgiyi geliştirme yöntemleri bulmak
- Profesyonel ve etik davranış sorumluluğu sergilemek
Değerlendirme Tipi
- Seminer/sunum
-
Araştırma sonucunda hazırlanan raporu bir grup dinleyici karşısında sunabilir
Program Çıktılarına Katkıları
- Harita Mühendisliği kavramlarını tanımlamak ve uygulamak
- Disiplinlerarası etkileşim bulunan araştırma takımlarında etkin şekilde çalışmak
- Profesyonel ve etik davranış sorumluluğu sergilemek
- Projenin güvenli ve sağlıklı şekilde yönetilmesi için farkındalık geliştirmek, çalışma ortamı ve yasal haklar ile ilgilenmek
Değerlendirme Tipi
- Seminer/sunum
Değerlendirme | ||
Değerlendirme tipi | Hafta numarası | Ağırlık (%) |
Ara sınavlar (Vizeler): | 0 | |
Dönem içi diğer çalışmalar: | 0 | |
Proje: | 1-16 | 100 |
Ödev: | 0 | |
Kısa sınav (Quiz): | 0 | |
Final sınavı: | 0 | |
Toplam ağırlık: | (%) |
|