Ders Bilgi Formu ( MBG 403 )
|
Temel bilgiler
|
|
Ders adı: |
Moleküler Biyoloji Semineri |
Ders kodu: |
MBG 403 |
Öğretim üyesi: |
Doç. Dr. Hülya Akdemir
|
AKTS kredisi: |
1 |
GTÜ kredisi: |
1 (1-0-0) |
Yılı, Dönemi: |
4. year, 8th. semeter, Bahar |
Dersin düzeyi: |
Lisans |
Dersin tipi: |
Zorunlu
|
Öğretim dili: |
İngilizce
|
Öğretim şekli: |
Yüz yüze
|
Ön koşullar: |
Yok |
Staj durumu: |
Yok |
Dersin amacı: |
Bölüm mezunlarının çalışma alanları konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla hazırlanmış olan seminerler serisi. |
|
|
|
Öğrenme çıktıları
|
|
Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenciler, şu yetilere sahip olurlar:
-
Seminer konusunun içeriğini özetleyip tartışabilmek.
Program Çıktılarına Katkıları
-
Bireysel olarak çalışabilmek, bağımsız karar alabilmek ve farklı disiplinleri de içeren grup çalışmalarına etkin olarak katılabilme.
-
Sürekli öğrenme bilinciyle bilimsel ve teknolojik yenilikleri takip ederek alanına uygulayabilme.
-
Ulusal ve uluslar arası bilimsel platformlarda çalışmalarını yazılı ve sözlü ifade edebilme ve en az bir yabancı dili mesleği ile ilgili kullanabilme.
-
Akademik etik kurallarını özümseme ve sorumluluk bilinciyle davranabilme.
Değerlendirme Tipi
-
Seminer/sunum
-
Sunulan bilgiyi analiz ederek yeni hipotezler üretebilmek
Program Çıktılarına Katkıları
-
Sürekli öğrenme bilinciyle bilimsel ve teknolojik yenilikleri takip ederek alanına uygulayabilme.
-
Mevcut bilgiyi kullanarak hipotez üretebilmek ve problem çözümüne yönelik deney tasarlayıp yürüterek elde edilen sonuçları yorumlayabilme.
-
Akademik etik kurallarını özümseme ve sorumluluk bilinciyle davranabilme.
Değerlendirme Tipi
-
Seminer/sunum
-
İlgili alanda sunulan sorunlarla ilgili çözümler geliştirmek
Program Çıktılarına Katkıları
-
Sürekli öğrenme bilinciyle bilimsel ve teknolojik yenilikleri takip ederek alanına uygulayabilme.
-
Biyolojik kavramları bireysel, toplumsal, ekonomik, teknolojik ve çevresel konulara uygulayabilme ve sorun çözümüne yönelik sürdürülebilir yaklaşımlar geliştirebilme.
Değerlendirme Tipi
-
Seminer/sunum
|
|
İçerik
|
|
1. hafta: |
Derse giriş |
2. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
3. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
4. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
5. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
6. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
7. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
8. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
9. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
10. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
11. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
12. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
13. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
14. hafta: |
Başlık ilgili dönemde belirlenecek. |
15. hafta*: |
Derse dair genel değerlendirme. |
16. hafta*: |
Final sınavı |
Ders kitapları ve materyaller: |
Weekly seminar series are given by MBG researchers and by invited speakers. |
Önerilen kaynaklar: |
Weekly seminar series are given by MBG researchers and by invited speakers. |
|
* 15. ve 16. haftalar arası final sınavına hazırlık haftası bulunmaktadır.
|
|
|
|
Değerlendirme
|
|
|
Değerlendirme tipi |
Hafta numarası |
Ağırlık (%) |
|
Ara sınavlar (Vizeler): |
0 |
0 |
Dönem içi diğer çalışmalar: |
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 |
0 |
Proje: |
0 |
0 |
Ödev: |
10,11,12 |
40 |
Kısa sınav (Quiz): |
0 |
0 |
Final sınavı: |
16 |
60 |
|
Toplam ağırlık: |
(%) |
|
|
|
İş yükü
|
|
|
Etkinlik |
Süre (Haftalık saat) |
Toplam hafta sayısı |
Dönem boyu toplam iş yükü |
|
Dersler (Yüz yüze öğretme): |
1 |
14 |
|
Ders dışı bireysel çalışma: |
0 |
0 |
|
Uygulama, Rehberli problem çözme: |
0 |
0 |
|
Ödev: |
1 |
4 |
|
Dönem projesi: |
0 |
0 |
|
Dönem projesi sunumu: |
0 |
0 |
|
Kısa sınav (Quiz): |
0 |
0 |
|
Ara sınav için bireysel çalışma: |
0 |
0 |
|
Ara sınav (Vize): |
0 |
0 |
|
Final sınavı için bireysel çalışma: |
1 |
4 |
|
Final sınavı: |
1 |
1 |
|
|
|
Toplam işyükü: |
|
|
|
Toplam AKTS kredisi: |
* |
|
* AKTS kredisi, toplam iş yükünün 25'e bölümüdür. (1 AKTS = 25 saatlik iş yükü)
|
|
|
-->