ECTS @ IUE ECTS @ IUE ECTS @ IUE ECTS @ IUE ECTS @ IUE ECTS @ IUE ECTS @ IUE

Ders Bilgi Formu ( SA 590 )


   Temel bilgiler
Ders adı: Proje
Ders kodu: SA 590
Öğretim üyesi: Prof. Dr. Oya ERDİL
AKTS kredisi: 7.5
GTÜ kredisi: 3 (3+0+0)
Yılı, Dönemi: 1/2, Güz ve Bahar
Dersin düzeyi: Yüksek lisans
Dersin tipi: Alan seçmeli
Öğretim dili: Türkçe
Öğretim şekli: Yüz yüze
Ön koşullar: Yok
Staj durumu: Yok
Dersin amacı: Öğrenciye bilimsel bir araştırma yapma konusunda bilgi ve becerilerin kazandırılması.
   Öğrenme çıktıları Yukarı

Bu dersi başarıyla tamamlayan öğrenciler, şu yetilere sahip olurlar:

  1. Bilimsel bir araştırma yapma konusunda bilgi ve beceriler kazanma.

    Program Çıktılarına Katkıları

    1. İşletmecilikte de kullanılan ortak sosyal bilimler terminolojisini ve kavramlarını tanımlayıp, kullanabilme
    2. Bilimsel bilgiye ulaşmak ve bağımsız çalışmak

    Değerlendirme Tipi

    1. Dönem projesi
  2. Literatür incelemesi sonucunda ulaşılan verilerin analiz ve sentez edilmesi.

    Program Çıktılarına Katkıları

    1. İşletmecilikte de kullanılan ortak sosyal bilimler terminolojisini ve kavramlarını tanımlayıp, kullanabilme
    2. Uzmanlık alanındaki bilimsel literatürü takip etme ve bu literatüre katkıda bulunabilme
    3. Çağın işletmecilik konularında teorik bilgileri edinmek ve gerçek durumları bu bilgiler ışığında incelemek
    4. Bilimsel bilgiye ulaşmak ve bağımsız çalışmak
    5. Modern teknolojiyle sürekli öğrenme bilinci geliştirmek
    6. Mevcut bilgiyi geliştirme yöntemleri bulmak
    7. Araştırma konusu ile ilgili fikir ve bulgularını sözlü ve yazılı olarak etkin şekilde ifade edebilmek

    Değerlendirme Tipi

    1. Yazılı sınav
    2. Sözlü sınav
  3. Farklı yaklaşım ve perspektifleri belirlemek ve tanımlamak

    Program Çıktılarına Katkıları

    1. İşletmecilikte de kullanılan ortak sosyal bilimler terminolojisini ve kavramlarını tanımlayıp, kullanabilme
    2. Uzmanlık alanındaki bilimsel literatürü takip etme ve bu literatüre katkıda bulunabilme
    3. Çağın işletmecilik konularında teorik bilgileri edinmek ve gerçek durumları bu bilgiler ışığında incelemek
    4. Bilimsel bilgiye ulaşmak ve bağımsız çalışmak
    5. Mevcut bilgiyi geliştirme yöntemleri bulmak
    6. Araştırma konusu ile ilgili fikir ve bulgularını sözlü ve yazılı olarak etkin şekilde ifade edebilmek

    Değerlendirme Tipi

    1. Yazılı sınav
    2. Sözlü sınav
   İçerik Yukarı
1. hafta: Anahtar kelimelerin belirlenmesi, literatür kaynaklarının belirlenmesi, ilgili konunun ilk taslağını hazırlanması.
2. hafta: Literatür Araştırması
3. hafta: Literatür Araştırması
4. hafta: Literatür Araştırması
5. hafta: Literatür Araştırması
6. hafta: Literatür Bilgilerinin Değerlendirilmesi
7. hafta: Literatür Bilgilerinin Değerlendirilmesi
8. hafta: Literatür Bilgilerinin Değerlendirilmesi
9. hafta: Literatür Bilgilerinin Değerlendirilmesi
10. hafta: Literatür Bilgilerinin Değerlendirilmesi
11. hafta: Literatür Bilgilerinin Değerlendirilmesi
12. hafta: Sunum Hazırlanması
13. hafta: Sunum Hazırlanması
14. hafta: Sunum Hazırlanması
15. hafta*: Genel Tekrar
16. hafta*: Genel Tekrar
Ders kitapları ve materyaller: All books, written documents and articles related to the topic
Önerilen kaynaklar: All books, written documents and articles related to the topic
  * 15. ve 16. haftalar arası final sınavına hazırlık haftası bulunmaktadır.
Değerlendirme Yukarı
Değerlendirme tipi Hafta numarası Ağırlık (%)
Ara sınavlar (Vizeler): 0
Dönem içi diğer çalışmalar: 0
Proje: 1-16 100
Ödev: 0
Kısa sınav (Quiz): 0
Final sınavı: 0
  Toplam ağırlık:
(%)
   İş yükü Yukarı
Etkinlik Süre (Haftalık saat) Toplam hafta sayısı Dönem boyu toplam iş yükü
Dersler (Yüz yüze öğretme): 3 14
Ders dışı bireysel çalışma: 3 14
Uygulama, Rehberli problem çözme: 0 0
Ödev: 6 10
Dönem projesi: 10 4
Dönem projesi sunumu: 1 1
Kısa sınav (Quiz): 0 0
Ara sınav için bireysel çalışma: 0 0
Ara sınav (Vize): 0 0
Final sınavı için bireysel çalışma: 0 0
Final sınavı: 0 0
    Toplam işyükü:
    Toplam AKTS kredisi:
*
  * AKTS kredisi, toplam iş yükünün 25'e bölümüdür. (1 AKTS = 25 saatlik iş yükü)
-->